Jak autor powinien wysyłać własne książki?

Angela Dłubak

Pisarka, copywriterka, infobrokerka. Wspiera niewielkie biznesy swoimi umiejętnościami i zdolnościami jako wirtualna asystentka. Pisze teksty marketingowe i użytkowe, a także artystyczne. Debiutowała tomikiem poezji „Kobieciara”. Jest również współautorką wielu antologii, a także powieści dla kobiet nieheteronormatywnych „Na jej rozkazy”. Tworzy dla różnych portali, między innymi dla Spisku Pisarzy oraz Magazynu Biały Kruk. Doświadczenie zdobywa na bieżąco – co miesiąc ucząc się zupełnie nowych, przydatnych w marketingu narzędzi i pojęć.

1 Response

  1. Bogdan pisze:

    Poradnik Tomka jest jednak cegłą, więc bardziej opłaca nam się wysyłać go jako paczkę…. I to właśnie usprawiedliwia wysoką cenę tej „cegły”… A cena jest zapewne, nie tylko za treść, ale także za czas włożony w stworzenie tego „budulca” .

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *